اس ام اس های تصویری جدید
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اس ام اس های تصویری جدید
نوشته شده در یک شنبه 17 دی 1391
بازدید : 191
نویسنده : محمدحسین رحمانی

 

’̿’̿ ̵͇̿̿̿з=(•̪●)=ε/̵͇̿̿/’̿’̿ ̿
………..▌……..
………./ ……..

 

هیچکی از جاش تکون نخوره ، بوس رو بده بیاد . . .

.

.

.

~ ~ ~ ~ – ~ – . ~ ~

~ O/ ~ . – ~ ~ ~

~ – ~ ~ . ~ ~ ~~

 

اینقدر از دوریت گریه کردم دارم تو اشکام غرق میشم . . .

.

.

.

/
|
O/

 

این میدونی کیه !؟ خوب تویی دیگه از خوشی رسیدن اس ام اس من داری ملق میزنی !

.

.

.

تایتانیک
ــــــــ||ــ
=”………….”—
___t/,_. …………. ,_
/ __________________

 

با همه مسافراش فدات . . .

.

.

.

|””””””””””|_:!””-.,

“@@”””””” “”@””

 

ده تن آجر فدای زیر بنای وجودت

.

.

.

_o _
<>
/

 

چیه ؟ دلم خواسته الکی اینجا وایسم !

.

.

.

@. . .
+ (
/@. . .

 

گوشیتو کج بگیر ، ببین از دوریت چی میکشم !

.

.

.

(-_-)/
))
((
_/ _

 

اس ام اس جدید نداشتم گفتم برات قر بدم شاد شی !

 

 



:: موضوعات مرتبط: اس ام اس , اس ام اس های تصویری , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








کسب درآمد پاپ آپ